Kamis, 12 November 2015

4 yang murah dan Wart Berkesan Pemulihan Pembuangan Utama

4 yang murah dan Wart Berkesan Pemulihan Pembuangan Utama

Asid Asli

Matlamat asid dalam ubat ketuat penyingkiran rumah adalah untuk mencipta kesan terbakar pada ketuat. Selepas itu, kawasan yang terjejas akan mula menumpahkan atau membentuk keruping. Ini adalah kaedah yang agak cepat tetapi ia mengambil permohonan teliti dan berhati-hati.

Pertama, anda boleh menggunakan epal cider cuka. Lembapkan sebahagian kecil daripada kapas dengan cuka dan meletakkannya secara langsung di atas ketuat. Anda boleh menetapkan ia di tempat dengan pita perubatan kalis air. Walau bagaimanapun, berhati-hati tidak untuk menutup kulit yang sihat dengan kapas kerana ia boleh rosak. Anda boleh memohon Vaseline untuk melindungi kulit di sekitarnya. Bahan-bahan lain untuk rawatan rumah penyingkiran ketuat, yang boleh menggantikan cuka epal cider, adalah jus nanas, ekstrak bunga kubis, jus epal masam dan kulit buah delima.

Pita salur

Keberkesanan meliputi ketuat dengan pita saluran seolah-olah seperti mitos, tetapi saintis telah membuktikan bahawa ia berfungsi. Potong sebahagian kecil daripada pita saluran, hanya cukup untuk menutup ketuat. Pita ini akan mencetuskan sistem tindak balas imun badan. Seterusnya, ini akan membolehkan tubuh untuk mencari keradangan dan menyembuhkan dari dalam. Walau bagaimanapun, teknik ini ubat-ubatan rumah penyingkiran ketuat mungkin mengambil masa beberapa minggu untuk beberapa bulan.

Cryogenics

Terdapat krim kriogenik dan salap boleh didapati dari kedai ubat. Kebanyakan dermatologi bersetuju dengan kaedah ini. Sesetengah doktor walaupun menggunakannya dalam sesi rawatan. Ini boleh dibeli tanpa preskripsi perubatan, jadi anda boleh membeli satu dan mencubanya di rumah anda.

Kerja cryogenics dengan menyebabkan "beku" kesan kepada ketuat. Selepas pembekuan, ketuat akhirnya akan jatuh. Kaedah ini agak cepat, dan hasilnya dapat dilihat dalam beberapa minggu. Walau bagaimanapun, krim kriogenik boleh berisiko apabila digunakan ke atas kulit yang sihat. Ia adalah penting untuk mengikut arahan dengan teliti.

Minyak Khas dan Ekstrak

Mengurut ketuat dengan minyak kastor dapat mendahului prosedur peel-off. Rawatan rumah penyingkiran ketuat juga boleh dipertingkatkan dengan ekstrak anti-bakteria. Contoh yang baik adalah pekat minyak pokok teh dan bawang putih tuam mentah. Memohon mereka pada ketuat dan biarkan ia duduk. Ciri-ciri antibakteria dan antivirus mereka akan membunuh ketuat dalam beberapa minggu.

Tidak ada komentar:

Posting Komentar