Kamis, 12 November 2015

The Quest untuk Thing Bahawa Menyembuhkan Sinusitis

The Quest untuk Thing Bahawa Menyembuhkan Sinusitis

Memburu untuk perkara yang yang menyembuhkan resdung adalah sangat hidup dan aktif. Antara pesakit dan pengamal sama, usaha dihidupkan untuk mendapatkan yang lebih melegakan beraksi buat pertama dari tanda-tanda keadaan yang agak biasa ini. Jadi, untuk membantu anda dalam pencarian riang peribadi anda, di sini adalah beberapa tips dan beberapa kajian baru-baru ini mengenai subjek ini.

Untuk Quest atau Tidak Quest

Sebelum anda keluar untuk membunuh binatang sinusitis, tahu bahawa cuba untuk mencari penawar mungkin tidak diperlukan untuk gejala jijik anda sebenarnya boleh hilang dengan mereka sendiri! Bentuk akut keadaan boleh dirawat dengan beberapa rehat di atas katil lama yang baik dan pengambilan cecair. Walau bagaimanapun, jika kesan-kesan berterusan selama lebih daripada tiga bulan pada satu masa, anda mungkin mengalami borang di kronik yang mungkin memerlukan anda untuk mencari penawar yang betul. Adalah lebih baik untuk berunding dengan doktor untuk benar-benar menentukan apa yang anda mempunyai.

Garis panduan bagi Quest

Klinik Mayo mempunyai beberapa garis panduan bagi bakal Quester. Terdapat empat objektif yang anda perlu mengambil kira apabila cuba untuk merawat binatang ini daripada syarat. Yang pertama adalah keradangan. Objektif seterusnya adalah membantu daripada saliran. Seterusnya adalah untuk mencari punca masalah ini dan yang terakhir adalah untuk mengurangkan up suar.

Keradangan

Penyelesaian kepada ini boleh datang dalam bentuk meds yang membantu membuat bengkak turun. Ubat anti-radang boleh menjadi sangat berguna dalam mendapatkan sinus anda untuk membuka, membolehkan beberapa rembesan mukosa terperangkap untuk melarikan diri menangkap jijik mereka. Kortikosteroid atau ubat-ubatan yang sama atau semburan hidung boleh digunakan. Tanya doktor bijak anda tentang ini.

Mukus Saliran

Penyelesaian kepada keadaan serba salah ini boleh datang dalam bentuk yang lebih halus. Sebaik sahaja anda membuka lorong-lorong untuk mukus, anda boleh menikmati beberapa rawatan tidak-agak rumah ajaib dibancuh untuk membantu proses saliran. Klinik Mayo (daripada sihir Perubatan! Hanya bergurau ... Klinik Mayo adalah salah satu yang paling dihormati asas penyelidikan perubatan di luar sana). Periuk neti dengan beberapa penyelesaian masin atau garam boleh membantu anda membersihkan mereka petikan. Penyedutan wap serta mandian panas atau pancuran juga boleh berkesan.

Mendapatkan Akidah

Berikut adalah bahagian yang agak rumit. Menyebabkan anda boleh menjadi semacam khianat, menyampaikan banyak tanda-tanda dan gejala-gejala tetapi tidak pernah mendedahkan sepenuhnya apa yang ada. Walau bagaimanapun, akan di-raba dengan ubat mungkin tidak pilihan terbaik. Klinik Mayo mencadangkan beberapa ujian yang boleh dijalankan untuk mencari punca khianat. Endoskopi hidung, kajian pengimejan, budaya hidung, dan juga ujian alahan boleh dijalankan. Ini adalah untuk menampung sebahagian daripada sebab-sebab yang sama: keabnormalan hidung (dikesan melalui endoskopi dan pengimejan), jangkitan virus, pertumbuhan bakteria atau kulat (boleh dikenal pasti oleh budaya hidung), dan alahan (dinyatakan melalui ujian alahan).

Panduan ke puncanya ialah sangat penting. Mayo Wizards menunjukkan bahawa ubat-ubatan antibiotik tidak semestinya cara untuk pergi. Kebanyakan kes borang di kronik adalah disebabkan oleh sumber-sumber bukan bakteria, dan bentuk yang teruk, seperti yang dinyatakan, mungkin tidak memerlukan apa-apa jenis rawatan langsung. Walau bagaimanapun, jika doktor anda memutuskan untuk meletakkan anda pada antibiotik, ikut arahan untuk surat itu. Jika anda tidak mengambil kursus penuh rawatan, binatang itu boleh kembali lebih kuat berbanding sebelum ini! Ia juga boleh membangunkan rintangan dengan ubat ini.

Mengurangkan Ups Flare

Jika anda boleh mengurangkan up suar, anda boleh mendapatkan cukup dekat dengan 'suci kaedah berpotensi' lega. Jika anda boleh menentukan punca, ini tidak sepatutnya menjadi masalah. Jika alahan berada di belakang masalah anda, cuba menggunakan penapis atau kaedah lain untuk membantu anda mengelakkan alergen anda. Jika keadaan kulat berada di belakang masalah anda, cuba untuk mempunyai rumah anda diperiksa untuk acuan atau pertumbuhan kulat lain.

Sihat Menyembuhkan Living Sinusitis

Sudah tentu, tiada yang lebih perlembagaan yang kuat. Malangnya, anda tidak boleh reroll perlembagaan anda dalam kehidupan sebenar, tetapi jika anda boleh menjaga diri anda sihat dengan betul tidur, minum air yang secukupnya, dan senaman yang mencukupi, anda perlu berada dalam keadaan yang baik untuk mengendalikan apa-apa usaha.

Tidak ada komentar:

Posting Komentar