Kamis, 12 November 2015

Belajar Reiki Online - Ia Boleh Selesai!

Belajar Reiki Online - Ia Boleh Selesai!

Flim-flam datang dalam pelbagai samaran, dan semua orang samaran telah digunakan untuk menjual produk melalui Internet. Tetapi satu kawasan kerohanian manusia dan penyembuhan berdasarkan tenaga yang telah berkembang seiring dengan masa, dan menukar kaedah dan teknik untuk menyimpan dengan permintaan baru dan yang lebih besar, adalah penyembuhan reiki. Artikel ini kepada pembelajaran Reiki talian akan menapis melalui sekam dan membimbing anda kepada fakta-fakta, dan bukannya mitos mengenai Reiki yang banyak terdapat di Internet.

Pertama, mari kita lihat apa intipati reiki adalah, berbanding bagaimana ia telah digambarkan. Reiki adalah berdasarkan tenaga rohani, seperti yang dinyatakan oleh pemula kaedah, Misao Usui sendiri. Tuan Reiki menyatakan bahawa mereka boleh menggunakan tenaga yang terpendam dalam atmosfera, dan membimbing melalui tangan mereka ke dalam badan pesakit atau pesakit itu. Oleh pusat-pusat tenaga 'penyegerakan' (lihat di bawah) badan seseorang, pengamal reiki menyelaraskan semula 'ki' pati mereka dan dengan itu mengurangkan kesakitan. Asas reiki, falsafah Buddha, adalah idea bahawa manusia mempunyai pusat-pusat tertentu tenaga yang besar, yang dipanggil 'ki' pusat. Jika 'ki' pusat-pusat orang itu tersumbat, atau tidak sejajar, tenaga mereka menjadi empangan ke atas, dalam banyak cara yang sama seperti air. Tersumbat cukup akan menyebabkan rasa sakit yang berterusan yang teruk, seperti yang arthritics dirungutkan. Mengambil kursus reiki melalui Internet boleh mengajar anda bagaimana untuk menghapuskan sekatan ini. Seorang pengamal reiki mahir juga boleh membantu mengurangkan mood pesakit, yang alat bantuan lanjut dalam penyembuhan mereka.

Pada masa ini bilangan besar kursus reiki yang tersedia membingungkan bagi banyak. Di samping itu, walaupun orang tidak memilih program yang mereka mahu, mereka berhadapan dengan masalah memilih guru yang betul, dan untuk mencari salah satu di kawasan di mana mereka adalah berdasarkan. Mencari guru yang betul juga boleh mahal, di samping menjadi teruk memakan masa, dan dengan kadar yang sibuk hidup pada masa kini, yang boleh diganggu untuk menghabiskan waktu dan dolar yang diperlukan untuk memperolehi faedah maksimum daripada muka-ke-muka persidangan dengan seorang guru reiki?

Jawapan kepada semua masalah ini adalah: belajar dalam talian reiki. Pembelajaran dalam talian adalah kedua-dua tuan menonjol lebih murah dan lebih mudah daripada muka-ke-muka kelas, dan banyak kaedah reiki mengesyorkan jalan bagi orang-orang yang tidak boleh membuat usaha yang diperlukan oleh hud reiki master. Kursus reiki talian memperakui pengamal untuk dapat menawarkan rawatan berasaskan reiki-kepada orang-orang lain juga, dengan syarat pelajar reiki naik ke tahap yang diperlukan.

Kerana reiki tidak bergantung kepada tahap pengalaman pengguna, dan kerana tenaga yang digunakan dalam reiki boleh didapati untuk semua manusia, kuasa pengamal adalah kurang berkemungkinan untuk mempengaruhi perjalanan, kekuatan dan keberkesanan rawatan. Oleh itu, mengambil risiko. Belajar reiki talian. Mungkin anda akan mencari sinar yang baik hati pemanasan nasib anda.

Tidak ada komentar:

Posting Komentar