Kamis, 12 November 2015

Anda boleh menjadi lebih tinggi Selepas baligh?

Anda boleh menjadi lebih tinggi Selepas baligh?

Selalunya soalan "boleh saya menjadi lebih tinggi selepas akil baligh?" diminta, ia adalah lebih kerap bahawa soalan itu tidak ditanya di semua, kerana ramai yang percaya mereka sudah tahu jawapannya, kerana salah faham umum bahawa anda tidak boleh berkembang selepas baligh. Ini adalah salah sama sekali kerana saya akan menjelaskan mengapa.

Pertama, badan secara semulajadi boleh terus berkembang baik di luar fasa muncrat pertumbuhan berpengalaman dalam hampir semua kes semasa remaja, pada masa yang berterusan dengan baik ke dalam seseorang 20-an. Ini boleh berlaku tanpa apa-apa proses yang dilaksanakan oleh orang yang berkenaan. Dalam kebanyakan kes walaupun, pertumbuhan akan berhenti beberapa tahun selepas akil baligh

Walaupun selepas peringkat pertumbuhan semula jadi seseorang telah berakhir, terdapat proses selanjutnya yang mungkin mencetuskan pertumbuhan, dan ramai org yg membesar tanpa semestinya bererti.

Untuk memahami mengapa pertumbuhan mungkin selepas akil baligh, ia adalah perlu untuk memahami proses di sebalik pertumbuhan, dan bagaimana proses-proses semula jadi boleh disasarkan untuk mendorong pertumbuhan dalam beberapa tahun kemudian.

Melalui senaman tertentu (TIDAK PULL UPS) yang bertujuan untuk membetulkan dan meluruskan tulang belakang anda dan juga menguatkan otot-otot belakang anda, anda boleh terkejut bahawa ini akan membuat anda 1-2 inci lebih tinggi.

Adakah anda tahu bahawa angkasawan ruang apabila mereka pergi ke ruang mereka kembali 1-4 inci lebih tinggi. mmm

Mengapa? Kerana dalam ruang mereka bebas daripada graviti yang decompresses duri mereka yang membawa kepada ruang yang lebih besar antara setiap vertebra dan yang sudah tentu memberikan mereka ketinggian tambahan yang akan datang.

Itulah sebabnya mengapa anda adalah lebih tinggi sedikit pada waktu pagi selepas anda bangun.

Nasib baik melalui latihan anda boleh nyahmampat tulang belakang anda di bumi. lol

Apa yang saya katakan di atas bekerja untuk semua orang sama ada di atas 21, selepas akil baligh kerana mereka tidak menyebabkan pertumbuhan sebenar dalam tulang, sebaliknya meningkat tinggi.

Ini hanya beberapa cara bagi ketinggian boleh ditingkatkan, walaupun bertahun-tahun selepas anda digambarkan ketinggian anda telah berhenti berkembang.

Tidak ada komentar:

Posting Komentar