Kamis, 12 November 2015

Reiki Pensijilan - Ia Adakah Hanya Mouse-Klik Away!

Reiki Pensijilan - Ia Adakah Hanya Mouse-Klik Away!

Terima kasih kepada cara anda mungkin telah diajar di sekolah, dan pengaruh guru dan profesor anda, anda mungkin berfikir bahawa apa-apa yang bernilai pembelajaran mengambil masa, kos wang, dan daun anda bingung pada akhir pada jumlah maklumat yang anda baru sahaja menyerap. Reiki tidak berfungsi seperti itu. Pensijilan Reiki ternyata menjadi sangat mudah untuk mencapai, dengan kemajuan terkini dalam kaedah mengajar reiki yang menunjukkan bahawa ia adalah sangat mungkin untuk memberikan pengetahuan mengenai ini falsafah perubatan tradisional melalui apa yang biasanya dipanggil 'program jarak jauh.

Tetapi sila, sebelum anda mula mengklik di sekitar dalam talian, mencari kaedah untuk mendapatkan pensijilan Reiki serta-merta, mengambil sekeping nasihat. Kedai sekitar. Lihatlah apa yang anda sedang ditawarkan dengan berhati-hati dan memastikan bahawa program yang anda sedang mencari ke dalam tidak menjanjikan untuk meningkatkan sama ada kemahiran perubatan anda, atau mengajar anda kaedah menggantikan ubat-ubatan dan rawatan perubatan yang anda terima dengan kaedah reiki.

Reiki, pada asasnya, tidak sepatutnya menyebabkan penawar, tetapi untuk memperbaiki kesakitan, dan untuk mengelakkan penderitaan yang tidak perlu. Oleh itu mana-mana program pensijilan Reiki yang menyatakan bahawa ia akan menggantikan ubat yang anda sedang menggunakan, atau bahawa pesakit anda sedang menggunakan, adalah satu penipuan. Pandangan reiki, bahawa ia bertujuan untuk menggantikan perubatan moden, bertentangan dengan akar Buddha, yang berehat pada idea membantu orang dengan cara mengurangkan kesakitan mereka. Simpan ini dalam fikiran, dan kami akan terus.

Pendahuluan pensijilan Reiki dalam tahap: Tahap 1, tahap 2, dan sebagainya. Berjaya menyelesaikan dua peringkat pertama reiki membuka peluang untuk meneruskan latihan sebagai seorang pengamal reiki tahap 3. Ini mengajar teknik-teknik canggih dan kaedah yang lain di tenaga penyembuhan yang berbeza daripada yang ada kepada kebanyakan orang baru dan pemula. Level 3 Reiki pensijilan perlu menjadi matlamat anda jika anda mahu menjadi seorang penyembuh yang bekerja pada orang lain. Sesi 3-4 hari lepas, dan agak intensif, dengan teknik yang dipelajari dalam 2 tahap pertama yang disemak semula dan ditambah, mengikut pemikiran pengajar.

Lain-lain sumber tenaga universal, tips dan kaedah untuk membantu dengan kesakitan lain, akan diajar, dan idea-idea yang menyerap dalam tempoh dua peringkat pertama akan digerudi dan dibacakan untuk mengubah salah satu daripada pengamal reiki orang baru ke dalam cekap, iaitu seseorang mampu menggunakan kaedah belajar dari reiki untuk membantu orang lain. Ini adalah mengapa ia adalah penting untuk melakukan sepenuhnya diri anda untuk perjalanan sebelum anda memulakan kursus pensijilan Reiki - dan ini adalah juga mengapa ia begitu penting untuk melakukan diri anda untuk melihat keluar dan oleh kerana itu waspadalah terhadap penipuan dan penipu, kerana ia adalah begitu mudah untuk dapat gulled dan dengan itu ditipu kedua-dua masa dan wang.

Oleh itu sedar: pensijilan Reiki adalah mungkin untuk mencapai melalui sumber-sumber dalam talian, tetapi melihat keluar untuk orang-orang yang betul, jika orang yang hanya untuk mendapatkan apa-apa faedah daripada ia akan menjadi orang yang scammed anda, dan mengambil wang anda.

Tidak ada komentar:

Posting Komentar