Kamis, 12 November 2015

EFT tumpang Tapping - The Dog Yang Tidak Perlu Berjalan

EFT tumpang Tapping - The Dog Yang Tidak Perlu Berjalan

Saya telah mempunyai EFT menggunakan peluang (Kebebasan Teknik emosi) untuk haiwan, daripada anjing dengan kucing, ayam, ikan dan burung. Saya ketuk dalam cara yang sama seperti yang saya lakukan jika saya menoreh untuk manusia, langkah pertama yang paling penting adalah untuk menetapkan niat yang menoreh ini adalah untuk haiwan peliharaan.

Sesuatu yang lain kadang-kadang saya melakukan dengan haiwan adalah untuk cuba untuk mendapatkan kesedaran di mana tenaga disekat, untuk ini, ia akan menjadi lebih mudah jika saya memberikan anda dan contoh satu contoh:

The Dog yang tidak Berjalan

Anjing keluarga kami tidak seperti biasa, tidak seperti yang bertenaga. Hari pertama saya meletakkan ia ke bawah kepada beliau hanya memerlukan rehat, kita semua mempunyai hari cuti kami. Hari kedua dia benar-benar tidak dirinya kerana dia biasanya akan melakukan apa sahaja untuk bermain bola.

Kemudian petang itu kami mendapati bahawa dia telah meletakkan di sebelah beliau, pernafasan berat, perutnya keras dan dia dalam banyak kesusahan. Saya tidak dapat mencari mana-mana doktor haiwan pada masa itu malam jadi saya menganggap ia adalah masa untuk ketik.

Saya melakukan menoreh biasa saya dan selepas kira-kira 40 minit, saya tidak benar-benar melihat apa-apa perubahan. Saya duduk kira-kira 3 meter jauh dari dia melihat dia kerana saya ditoreh dan saya kemudian memutuskan bahawa saya akan menggerakkan tangan saya ke atas tubuhnya dan berhenti apabila saya datang ke titik di mana saya berasa disekat. Saya melakukan ini dan menetapkan niat bahawa jika saya memukul rintangan saya mental akan mengalami penyumbatan tenaga dan ia akan memberitahu saya bahawa saya telah mencapai kawasan yang diperlukan melepaskan.

Saya Hit rintangan serta-merta

Saya bermula dan hampir serta-merta saya merasakan bahawa saya memukul rintangan. Fikiran saya mahu mengatakan bahawa ia tidak mungkin kerana saya tidak meninggalkan mukanya, tetapi saya memutuskan bahawa saya akan pergi bersamanya. Jadi saya ditoreh untuk keluaran keseluruhan tenaga disekat, sakit, pernafasan dan lain-lain .. dan untuk setiap titik saya datang di mana saya fikir dia ware disekat

Setiap kali saya lulus tangan saya ke atas badan dia saya bermula dari hidungnya dan berpindah ke titik rintangan. Ini berterusan selama hampir 2 jam kerana saya merasakan rintangan setiap inci jalan seluruh tubuhnya. Setiap kali saya melakukan dua atau tiga pusingan menoreh saya hanya bergerak inci lagi atau lebih.

Ia adalah satu proses yang sangat panjang tetapi jika ia pergi ke tempat kerja maka saya bersedia untuk melakukan apa sahaja yang perlu.

Apa yang berlaku seterusnya adalah luar biasa. Saya mendapat ke titik di mana saya merasakan tenaga bebas seluruh tubuhnya sehingga inci terakhir ekornya, selepas saya ditoreh untuk itu saya telah dilakukan. Saya letih dari menoreh dan saya tahu tidak ada banyak lagi yang saya boleh lakukan. Dalam masa 15 saat saya berhenti dia berdiri, berjalan ke dalam mangkuk air itu, mempunyai minuman besar dan pergi dan duduk. Selama ini dia telah meletakkan di sebelah beliau, dan tidak bergerak selama beberapa jam, kini telah meletakkan dengan cara yang biasa dengan matanya melihat ke atas saya.

The Dog Itu Pukul Odds

Doktor haiwan yang tiba pada keesokan harinya dan perkara pertama yang katanya ketika kedua-dua anjing dan saya sendiri mengucapkan salam adalah, "jelas tidak anjing yang ini, di mana adalah anjing yang sakit". Selepas pergi ke atas semua gejala dengan doktor haiwan dari malam sebelum dia dijangka melihat anjing yang sangat sakit, kata-kata beliau yang akan datang adalah "Saya terkejut dia membuat ia sepanjang malam, dan akan sehingga berjalan di sekitar, anjing biasanya tidak pulih itu peringkat penyakit ini. "

Doktor haiwan yang telah disyaki masalah dan beberapa ujian mengesahkan dia mempunyai pankreatitis. Ini adalah satu lagi contoh kuasa cinta dan EFT.

Tidak ada komentar:

Posting Komentar