Kamis, 12 November 2015

The Bunk Sekitar Urut Pendidikan Berterusan

The Bunk Sekitar Urut Pendidikan Berterusan

Mari kita jelas tentang fiksyen mengepung sekitar pendidikan berterusan urut. Mengapa majoriti besar ahli terapi urut mengambil meneruskan kursus pendidikan? Untuk membuat lebih banyak wang? Untuk melanjutkan learnedness mereka? Untuk memenuhi peraturan-peraturan negeri di mana mereka mengamalkan? Atau untuk meningkatkan kemahiran mereka, atau hanya menambah kepada kemunculan kad perniagaan mereka? Its malang tetapi, pada zaman ini, majoriti pengamal urut agak tidak mahir.

Maaf jika saya marah anda, tiada apa yang peribadi di sini. Sebagai perkara fakta, legion graduan dari sekolah-sekolah urut pernah memupuk amalan mampan. Statistik, hanya kira-kira 10 peratus graduan urut masih sabar dan bankrolling diri dan keluarga mereka 5 tahun selepas tamat pengajian dari sekolah urut. Sekarang ini mengerikan. Ramai ahli terapi urut turut membantu ke dalam industri kerana jumlah yang mengisytiharkan wang yang mereka akan mendapat apabila mereka "ijazah" dari sekolah perspektif mereka. Hanya menamatkan sekolah dan wang itu akan mula mandi. Saya ingin ia adalah yang tidak menyakitkan. Hei, jika anda sedang menjana 10 dolar dan jam, 60 dolar dan sehingga kelihatan sebenar menarik sekali anda lulus dari sekolah urut. Ramai graduan sekolah-sekolah urut muddling tentang hari ini akibat daripada menuntut keadaan ekonomi, dan sebahagian daripada sebab itu adalah ripoff sekitarnya urut meneruskan akreditasi pendidikan.

Selama 22 tahun saya telah digilap kemahiran saya dalam terapi urut. Ia telah menjadi sumber unik saya kekayaan. Saya adalah seorang graduan daripada Rolf Institute di Boulder, Colorado dan Karuna Institute di Devon England. Saya mempunyai satu amalan yang makmur dalam kedua-dua Integrasi Struktur dan Terapi Craniosacral. Saya telah mengembara dan dikaji semula 17 teknik lain untuk "menambah kepada sup" termasuk saraf Terapi, Teknik Bowen itu, Hypnotherapy, Reiki, Core Zero Balancing dan penyambungan semula ini untuk menamakan adil beberapa. Tetapi, jumlah yang utama pengajian saya telah kerja Dr Ida Rolf (Rolfing) dan Dr William Garner Sutherland (terapi suci tengkorak). Saya juga telah berbesar hati mengajar di The Utah Kolej Massage Therapy sebagai Pengajar Tisu Deep mereka, Virginia Pengajian Teknologi sebagai pengajar teknik terlebih dahulu mereka dan The Cayce Reilly Sekolah Massotherapy sebagai Anatomi dan pemberian markah guru. Saya telah mengajar kelas dalam pendidikan urut berterusan dalam Integrasi Struktur dan tengkorak Sacral Therapy sejak tahun 1996. Saya juga telah membangunkan dua menyeluruh, kursus belajar di rumah dalam Integrasi Struktur dan Terapi Craniosacral sebagai penyedia pendidikan berterusan urut untuk NCBTMB.

Izinkan saya menekankan satu mata. Saya pasti tidak akan mengupah tukang tempa untuk meletakkan kasut pada kuda saya atau mencari kontraktor untuk membina rumah saya yang hanya mempunyai 32 jam latihan! Namun, konsep pendidikan berterusan urut menyokong bahawa tahap kedangkalan. Kami meminta pelanggan kami untuk membayar kami 60 dolar dan lebih setiap jam dengan latihan yang sangat sedikit. Saya telah mengenali ahli terapi urut yang baru sahaja lulus dari program-program sekolah urut mereka hanya 9 bulan sebelum itu, yang menjalankan program urut sekolah yang sama mereka hanya dihadiri. Sekolah-sekolah ini telah "hanya melanda bandar" kerana pasaran yang berkembang. Dan untuk lebih bernas dr itu, ketua-ketua jabatan tidak pernah membangunkan amalan di luar sebelum menjadi pengajar atas sesuatu bidang! Ini adalah realiti. Saya mempunyai apa-apa keuntungan daripada menjadi tidak jujur. Saya telah melihat lagi dan lagi para graduan yang mencetak 7 atau 8 terapi yang berbeza pada kad perniagaan mereka, walaupun ejaan mereka dengan tidak betul. Ini pada pendapat saya adalah iklan banyak kesalahan dan impoverishes industri kami. Lihat, anda tidak boleh sampai ke atas dengan duduk di bahagian bawah. Ia telah berkata bahawa, "Wang tumbuh di pohon ketabahan". Jadi, mengapa begitu sedikit tabah? Kerana tidak ada yang memberitahu mereka desas-desus mengenai pendidikan berterusan urut. Terdapat banyak angan di luar sana, dan dengan integriti sedikit mengetuai banyak terapi gagal ke garisan penamat dan merealisasikan impian asal mereka. Impian yang membawa mereka ke sekolah-sekolah urut di tempat pertama. Yang dikenali sebagai latihan intensif!

Izinkan saya membuat cadangan yang untuk menyalakan semula api anda untuk amalan urut makmur. Kami sedia ada dalam masa yang luar biasa di mana guru sahih mereka bentuk alat-alat yang menakjubkan untuk benar-benar meningkatkan pemahaman anda dalam pelbagai teknik terapi craniosacral. DVD, dan perisian adalah alat yang luar biasa teknologi yang akan belajar di keselesaan rumah anda sehingga anda secara menyeluruh memahami teknik dan boleh melaksanakan mereka dengan tahap yang tinggi keupayaan, yang diterjemahkan kepada wang madu! Mencari arah itu yang menarik minat anda, membeli dvd kursus belajar di rumah dan menyemak beberapa daripada mereka sepenuhnya. Atau pergi terima sebagai banyak sesi dari kaedah yang berbeza di bandar anda .. Dan kemudian, apabila anda bergema dengan beberapa disiplin dan pengamal mereka, membeli yang terbaik kursus belajar di rumah DVD di luar sana daripada mereka yang dipilih practices.Then amalan mereka dengan cermat sampai mereka berwayar. Pastikan teknik-teknik ini telah ditentukan untuk menjadi berkesan dalam bidang urut, dan bahawa mereka akan menyelamatkan kamu ke tempat yang anda sentiasa bermimpi untuk pergi. Dalam bidang urut ini, terutamanya di mana pendapatan boleh guna adalah ketat bagi kebanyakan bakal pelanggan kami, penting untuk mencungkil teknik yang bukan sahaja menguruskan kesakitan pelanggan anda, tetapi meningkatkan prestasi mereka dari segi fizikal dan rohani. Orang masih akan menyumbang acorns mereka jika mereka tahu kerja-kerja teknik anda dan anda boleh mendapatkan mereka keluar dari kesakitan. Ilmu tanpa kebijaksanaan adalah tidak berbeza daripada beban buku di belakang keldai! Kebijaksanaan datang daripada menjalankan amalan, amalan, amalan!

Perbelanjaan yang berharga dvd rumah kajian kursus dalam pendidikan berterusan urut adalah perubahan orang bodoh berbanding perjalanan di seluruh negara untuk mengambil bahagian kelas. Dalam ekonomi ini, ia masuk akal yang sempurna. Adakah matematik ... yang besar! Dan janganlah kamu untuk mempercayai bahawa semua yang anda perlukan adalah 48 jam urut waktu pendidikan berterusan dalam tempoh 4 tahun untuk menjadi mahir di bidang yang dipilih. Ia tidak akan berfungsi. Percayalah, ini bukanlah satu jurujual kereta bercakap dengan you..this ialah pengamal yang telah di medan pertempuran selama 22 tahun. Perjalanan dari rumah anda untuk kajian adalah mahal. Apabila anda menyusun kos kursus ini, yang biasanya sekurang-kurangnya 500 dolar dan ke atas, serta pengangkutan, hotel dan makanan, ia masuk akal yang sempurna untuk menyiasat disiplin dengan menggunakan teknologi yang luar biasa yang wujud pertama, dan kemudian perjalanan ke tangan pada kelas dan benar-benar belajar pada tahap yang mendalam apa pengajar ini boleh tawarkan. Jika anda suka apa yang anda telah belajar dari artikel ini, saya menjemput anda untuk menyemak kotak sumber di bahagian bawah artikel ini dan menyiasat apa yang ditawarkan untuk melontarkan anda untuk standard yang lebih tinggi amalan urut dan seterusnya ke perjalanan yang telah anda sentiasa diingini menjadi mungkin. Tetapi tidak pernah lupa ... amalan membuat sempurna.

Tidak ada komentar:

Posting Komentar