Kamis, 12 November 2015

An Water Ionizer Alkali - Adakah Ia Worth Pelaburan Untuk Kesihatan yang lebih baik?

An Water Ionizer Alkali - Adakah Ia Worth Pelaburan Untuk Kesihatan yang lebih baik?

An Water Ionizer alkali adalah teknologi yang menapis dan caj air paip anda membuat ia ke dalam bahan yang boleh menyebabkan kesihatan yang lebih baik, tetapi mereka adalah mahal. Ramai orang tidak merasa air minuman mereka cukup penting untuk membuat pelaburan ini. Lain beriman kepadanya dan mahu membuat pelaburan tetapi merasakan mereka tidak mempunyai dana.

Air adalah bahan yang paling penting anda masukkan ke dalam badan anda. Selama anda mempunyai dan oksigen sudah tentu, anda boleh hidup beberapa hari dan mungkin bulan-walaupun anda tidak mempunyai makanan. Ia membersihkan sistem anda, melincirkan sendi anda dan membolehkan sel-sel anda ke luar nutrien. Ia juga membantu badan anda dalam banyak fungsi lain seperti penurunan berat badan, penyembuhan, detoksifikasi dan kesihatan yang lebih baik.

An ionizer air alkali bertukar paip biasa anda menjadi bahan yang begitu kuat dan merasa baik yang anda boleh merasakan perbezaannya hari pertama. Anda tidak akan merasa ini dengan apa-apa jenis air kerana paip biasa, suling, osmosis songsang, air botol dan juga semua berasid dalam alam semula jadi, menambah kandungan sudah dibebani asid badan anda.

Bagaimana terion bantuan air anda mencapai kesihatan yang lebih baik?

Kelompok molekul yang lebih kecil kuat diserap ke dalam badan anda
Ia membolehkan badan anda untuk menjadi super terhidrat
Ia menyahtoksin anda secara berterusan, menghapuskan badan anda daripada asid berlebihan, menyeimbangkan tubuh anda
Ia adalah alkali, tidak berasid jadi ia membantu meneutralkan asid dalam badan anda
Ia dipenuhi dengan sumber antioxidants- lebih daripada teh hijau, makanan tambahan, makanan
Air terion alkali penuh dengan oksigen badan anda sangat-sangat memerlukan
Ia boleh menjimatkan banyak wang pada bekalan pembersihan rumah
Anda boleh membersihkan racun perosak dari makanan
Ia adalah jauh lebih murah daripada air botol
Ia adalah insurans kesihatan yang terbaik di pasaran hari ini
Ia adalah semula jadi!
Badan anda lebih dibebani dengan asid yang berlebihan dari tekanan, pencemaran, bahan kimia dan proses yang mudah badan anda akan melalui apabila ia metabolizes makanan. Manusia menghabiskan begitu banyak wang ke atas makanan tambahan yang mereka percaya akan membawa mereka manfaat kesihatan, tetapi apa yang mereka tidak sedar, adalah bahawa badan begitu berasid yang ia biasanya tidak mampu untuk menyerap mereka.

Jadi persoalannya ialah, jika air adalah sangat penting untuk mencapai kesihatan yang lebih baik, mengapa tidak orang memberi perhatian yang lebih kepada apa jenis yang mereka minum? Ini kerana ramai yang percaya bahawa semua air adalah baik, ada yang sedikit lebih baik daripada yang lain, tetapi kebanyakannya mereka merasakan itu semua lebih kurang sama. An ionizer air alkali adalah bernilai pelaburan kerana ia boleh membantu anda mencegah penyakit, dan ia boleh membantu badan anda pulih dengan sendirinya jika anda sudah dilanda dengan penyakit. Ia adalah bernilai pelaburan selama anda membeli salah satu yang mempunyai kualiti yang tinggi dan selagi anda meminumnya.

Tidak ada komentar:

Posting Komentar