Kamis, 12 November 2015

Zinc Sebagai Wonder Dadah Terhadap Selsema - Selsema Stop dalam Hanya 2 Hari!

Zinc Sebagai Wonder Dadah Terhadap Selsema - Selsema Stop dalam Hanya 2 Hari!

Zink adalah ubat ajaib untuk mencegah selesema dan flu. Sebenarnya, ia boleh menghalang jangkitan selesema hanya dalam 2 hari. Untuk mengetahui lebih lanjut mengenai mineral ini dan peranannya untuk perlindungan anda daripada jangkitan influenza, lihat artikel di bawah.

Salah satu cara terbaik untuk melawan influenza adalah dengan menggunakan semburan hidung dengan zink gluconate. The efektifitas semburan hidung ini telah disahkan oleh penyelidikan perubatan 2002 dengan 218 sukarelawan. Hasil kajian menunjukkan bahawa semburan zink gluconate hidung mengurangkan tempoh jangkitan sejuk sebanyak 7 hari.

Tanpa semburan zink yang mengandungi, selsema boleh bertahan sehingga 9 hari secara purata. Kumpulan yang diuji semburan zink yang mengandungi hidung telah menghidapi selsema hanya 2 hari, secara purata, sejak hari pertama mereka menunjukkan gejala selesema.

Sebelum mendapat terlalu teruja dengan ubat ajaib ini, anda perlu berhati-hati dengan semburan zink yang anda dapat. Apa yang penting adalah untuk mendapatkan yang betul zink dan ini adalah gluconate zink. Jangan zink sulfat atau zink asetat pelbagai.

Bagaimanakah zink berfungsi? Zink menangkis virus, berhenti jangkitan. Zink membawa cas positif dan virus influenza membawa cas positif juga. Apabila zink diserap ke dalam lapisan sel, caj positif menangkis cas positif virus. Ini menghentikan percubaan virus yang menyebabkan jangkitan kepada sel. Oleh itu, zink menghilangkan virus, mencegah jangkitan.

Daripada maklumat ini, anda tahu bahawa zink adalah rakan anda terhadap selesema biasa. Dapatkan nasihat doktor anda mengenai penemuan ini dan dia pasti akan mengesyorkan mendapatkan ini semburan hidung untuk perlindungan dan rawatan selesema anda.

Tidak ada komentar:

Posting Komentar