Kamis, 12 November 2015

Fibromyalgia, Adakah terdapat Punca Root?

Fibromyalgia, Adakah terdapat Punca Root?

Jika anda telah didiagnosis dengan fibromyalgia, sebaik sahaja anda lulus "mengapa saya Allah?" peringkat, adakah anda pernah bertanya kepada diri sendiri mengapa saya mempunyai gejala-gejala ini? Apa yang menyebabkan semua ini sakit dan rasa tidak selesa? Dan jika anda boleh mengenal pasti sebab, adakah ia sesuatu yang boleh diperbaiki?

Didiagnosis dengan fibromyalgia lima tahun lalu prognosis agak suram. "Kurangkan berat badan dan mengambil pil ini" Saya diberitahu. Kehilangan berat badan telah menjadi cabaran saya terus berdepan dengan, tetapi ubat-ubatan yang berbeza juga saya berniat doktor telah ditetapkan bagi saya telah menyebabkan saya untuk mendapatkan berat badan, keluar dalam gatal-gatal, menyebabkan kesukaran bernafas, pening, sakit kepala dan banyak lagi. Sekarang, saya sedar bahawa lokasi ini ubat-ubatan yang membantu orang ramai dan sama sekali tidak saya ingin mengkritik penggunaan mereka, bagaimanapun, mereka direka untuk menutup masalah dan membenarkan orang ramai untuk berfungsi tetapi tidak pulih daripada penyakit itu sendiri .

Sesetengah, yang sensitif seperti saya, cuba laluan semula jadi, makan organik, beralih kepada diet vegetarian atau vegan, makan semua% mentah atau makan 85% mentah dan 15 dimasak, jus, gula, gluten percuma, makan tenusu hanya mentah atau tidak tenusu sama sekali, ditapis air atau osmosis songsang, hanya menggunakan kelengkapan peribadi semula jadi, yang makanan tambahan saya mengambil ...? Ia terus menjadi satu perjalanan yang panjang untuk cuba untuk mencari apa yang terbaik untuk keperluan individu saya dan setiap tanda kecil peningkatan dalam bagaimana saya rasa dihargai dan dipuji. Tetapi ada kalanya perjalanan saya pada, akhirnya tidak sudah di depan mata dan kehilangan semangat set dalam.

Beberapa bulan yang lalu, mendengar khutbah di internet dari gereja saya digunakan untuk pergi ke, paderi itu berkata bahawa isterinya telah didiagnosis dengan fibromyalgia, selepas beberapa tahun menjadi sakit, doktor baru bapanya memberitahu dia dia tidak mempunyai fibromyalgia , dia mempunyai ketoksikan logam berat yang mempunyai simptom yang sama seperti fibromyalgia! Sejak beberapa gejala saya tidak berada dalam mana-mana penerbitan fibromyalgia bahawa saya telah membaca dan tidak ada yang telah memberikan apa-apa jawapan, saya menjadi sangat digalakkan bahawa mungkin terdapat punca dan jawapan kepada keadaan saya.

Mencari siapa yang doktor adalah, bahawa dia adalah seorang doktor Perubatan berfungsi di negeri lain, saya mula melakukan penyelidikan mengenai khusus ini yang saya tidak pernah mendengar sebelum ini. Pada laman web Ecopolitan ini saya mendapati artikel bertajuk "Apakah Perubatan berfungsi?". Ayat pertama artikel ini, saya fikir, keterangan apt "perubatan Fungsian adalah aplikasi klinikal pemikiran holistik digabungkan dengan prinsip-prinsip saintifik yang ketat." Selepas mencari yang F.M. tempatan doktor tidak berjaya saya membuat rundingan pelantikan telefon dengan doktor Ecopolitan ini. Mengkaji gejala saya, Dr. Tel-Orin mengatakan bahawa aku adalah seorang patologik Penyahtoksik, lanjut mengenai ini dalam artikel yang lain. Secara ringkas, yang patologik Penyahtoksik bermakna hati anda mempunyai dua laluan untuk mengambil toksin daripada badan, laluan 1 siaran toksin dan bahan kimia yang merebut toksin dan laluan 2 membawa mereka keluar dari badan melalui air kencing dan usus. Dengan P.D. laluan 2 ditembak supaya pada masa-masa anda sangat sakit.

Matlamat artikel ini bukan untuk pergi ke besar maklumat saintifik atau perubatan tentang keadaan, yang mana saya benar-benar tidak layak, tetapi untuk memberi Persekitaran yang mengalami sindrom fibromyalgia diagnosis pemikiran baru; mungkin ada punca keadaan anda yang boleh dikenal pasti dan ditangani dengan cara yang sangat positif.

Menjadi baik.

Tidak ada komentar:

Posting Komentar