Kamis, 12 November 2015

Peregangan Latihan Untuk menjadi lebih tinggi - Anda Benar-benar Perlu Tahu Ini Untuk Meningkatkan Ketinggian Anda

Peregangan Latihan Untuk menjadi lebih tinggi - Anda Benar-benar Perlu Tahu Ini Untuk Meningkatkan Ketinggian Anda

Ia sentiasa berfaedah dalam kehidupan apabila anda adalah tinggi. Adalah tidak adil, tetapi ada kalanya orang yang lebih tinggi mendapat berkenaan lebih daripada orang yang lebih singkat. Genetik memainkan peranan dalam ketinggian dewasa seseorang. Walau bagaimanapun, semasa seseorang itu masih di peringkat yang semakin meningkat, adalah lebih bijak untuk melaksanakan latihan dan pemakanan yang betul regangan untuk memastikan orang yang tumbuh dengan potensi ketinggian / beliau penuh.

Semata-mata untuk makan dan bersenam adalah tiada jaminan bahawa seseorang itu tumbuh menjadi tinggi. Tetapi, jika orang yang makan yang betul dan menggunakan hak, maka ada kemungkinan bahawa dia / dia boleh tumbuh menjadi seorang dewasa yang tinggi. Dari segi latihan, terdapat latihan seperti yang boleh kita lakukan untuk meningkatkan proses pertumbuhan dan merangsang hormon pertumbuhan. Ini latihan dan sukan termasuk berenang, bola keranjang, berbasikal, dan regangan.

Senaman regangan adalah latihan penting jika anda mahu menjadi lebih tinggi. Anda boleh memberi tumpuan kepada latihan seperti dinding regangan, ular tedung super, dan regangan kucing regangan.

Satu latihan yang mudah adalah regangan gantung. Untuk melakukan ini, hanya tergantung dari bar. Proses ini membantu untuk meluruskan dan memanjangkan tulang belakang. Gunakan cengkaman yang lebih luas jika anda mahu lebih luas bahu dan belakang yang lebih luas. Lakukan senaman ini untuk sekurang-kurangnya 30 minit seminggu.

Dalam regangan super, anda berpeluang mencapai tangan anda setinggi yang anda boleh. Kemudian bersandar ke belakang sedikit untuk meregangkan belakang anda. Adakah pengulangan ini untuk 4-7 saat. Sentuhan jari kaki adalah satu usaha yang mudah. Berdiri dengan tangan anda di atas kepala anda. Kemudian membongkok dan mencapai jari kaki anda dan kaki anda lurus yang mungkin. Jika anda perlu, bengkok kaki anda sedikit. Jika anda boleh dengan mudah mencapai jari kaki, berdiri di atas podium dan cuba untuk mencapai tanah. Pengulangan adalah dua hingga tiga saat.

Di sepanjang kucing, duduk di atas tangan dan lutut anda dengan cara yang serupa dengan bagaimana kucing melakukannya. Gerbang belakang dan tarik leher ke bawah ke dada anda. Kemudian bengkok belakang anda lurus, halakan kepala anda supaya hidung mata hingga ke siling. Menumpukan lima saat untuk setiap posisi. Tarik nafas apabila anda berada di kedudukan atas dan bernafas keluar apabila anda berada dalam kedudukan ke bawah. Yang menghulurkan kucing merangsang semula pertumbuhan dan membuka vertebra anda.

Apabila melakukan regangan ular tedung, terletak pada muka tingkat bawah; tapak tangan di atas lantai di bawah bahu. Mula melengkung tulang belakang anda yang membawa kepada dagu dan gerbang belakang sejauh yang anda boleh. Adakah setiap pengulangan untuk lima hingga tiga puluh saat.

Tidak ada komentar:

Poskan Komentar