Kamis, 12 November 2015

Mengurangkan peluang anda untuk mendapatkan Cancer Secara semulajadi

Mengurangkan peluang anda untuk mendapatkan Cancer Secara semulajadi

Pakar-pakar kesihatan arus perdana telah dianggarkan bahawa sehingga 40% daripada semua kanser boleh dicegah dengan lebih imunisasi terhadap penyakit yang boleh meningkatkan risiko kanser dan perubahan yang sihat dalam diet dan gaya hidup. Ramai pakar kesihatan semulajadi percaya bahawa angka itu boleh menjadi lebih dekat dengan 90% dan boleh dicapai tanpa imunisasi meluas dipanggil oleh perubatan arus perdana - dan menunjukkan bahawa imunisasi itu sendiri faktor-faktor risiko untuk kanser.

Racun dan penyakit, terutamanya penyakit virus, sering menyebabkan keradangan yang berpanjangan yang membawa kepada tindak balas sel pertahanan yang berakhir menyebabkan kanser. Pendedahan kepada pelbagai bentuk sinaran juga boleh membawa kepada kanser. Mengelakkan orang-orang penyebab kanser dan mengambil langkah-langkah untuk menghalang mereka daripada menyebabkan kanser adalah kunci untuk mencegah kanser. Sistem imun adalah baris pertama asli kita daripada kanser dan penyakit, termasuk penyakit yang membawa kepada kanser. Dalam usaha untuk sebarang penyakit bertapak, ia mesti terlebih dahulu mengalahkan sistem imun. Oleh yang demikian, ia akan muncul jelas bahawa membina dan mengekalkan sistem imun yang sihat dan mantap akan menjadi satu langkah penting pertama dalam mengelakkan kanser. Mengelakkan racun dalam bekalan udara, air dan makanan kita adalah penting kedua untuk mengelakkan kanser dan yang ketiga adalah mengelakkan radiasi.

Dalam usaha untuk membina sistem imun yang sihat dan mengelakkan punca kanser, yang pertama perlu membina asas yang sihat. Kunci membina asas yang sihat menggantikan tabiat kesihatan yang buruk seperti merokok dan gaya hidup yang tidak aktif dengan yang baik dan memastikan bahawa salah satu mendapat semua nutrisi yang diperlukan untuk kesihatan optimum. Bagi kebanyakan daripada kita, ini bermakna perubahan diet kita dari diet yang tidak sihat SADS kebanyakan rakyat Amerika kepada yang kerap bertukar makanan ringan dan makanan yang diproses berbahaya kepada diet yang mengandungi sayur-sayuran dan buah-buahan kebanyakannya mentah dan kebanyakannya organik, serta benih yang sihat. Sihat yang merangkumi banyak omega-3, iodin yang mencukupi dan keperluan lain, sekurang-kurangnya diproses dan makanan GMO, dan bahagian-bahagian yang sederhana daging. Daging sama ada perlu ikan air sejuk atau sebahagian kecil daripada daging organik pelbagai percuma yang belum tertakluk kepada amalan makan banyak sejak daging fidlot mungkin mengandungi antibiotik dan hormon pertumbuhan yang boleh menggalakkan kanser. Daging yang diproses adalah unhealthiest semua.

Ia adalah hampir mustahil untuk mendapatkan lebih RDA minimum semua nutrien penting daripada diet semata-mata, apatah lagi jumlah harian yang optimum yang diperlukan untuk kesihatan yang terbaik. Malangnya, kebanyakan kita kekurangan dalam pelbagai nutrien terima kasih bukan sahaja untuk makanan kita tetapi juga untuk tanah lebih-ladang kami, hasil penyimpanan sejuk dan makanan di rak-rak kedai runcit kami yang mempunyai banyak nutrisi yang diproses keluar. Oleh itu, suplemen nutrien tertentu, gabungan nutrien makanan keseluruhan yang baik diperolehi, dan / atau superfoods serbuk baik yang perlu untuk membantu mencapai kesihatan yang optimum dan sistem imun.

Pertimbangan lain yang penting bagi membina asas yang sihat termasuk hidup gaya hidup yang aktif, mendapat banyak kehidupan memberi cahaya matahari dan penghapusan segala racun perosak, racun herba, dan lain-lain bahan kimia rumah tangga biasa tidak dijumpai di dalam alam semula jadi.

Cadangan yang di atas akan pergi jauh ke arah kanser mengelakkan. Lain-lain, seperti mereka yang mempunyai sejarah keluarga yang menghidap kanser dan mereka yang mempunyai penyakit virus atau penyakit lain yang berkaitan dengan risiko kanser yang lebih tinggi, mungkin mahu pergi lebih jauh.

Dalam bahagian akhir siri ini, kami akan mengambil lihat langkah-langkah tambahan orang yang boleh anda ambil untuk memberi mereka perlindungan maksimum terhadap kanser dan mengapa imunisasi mungkin tidak jawapan yang kita telah diberitahu untuk mempercayai.

Walaupun kebanyakan orang dapat mengurangkan peluang mereka untuk mendapat kanser dengan perubahan yang sihat dalam diet dan gaya hidup, yang lain dengan lebih tinggi faktor risiko kanser mungkin ingin mengambil langkah-langkah tambahan untuk mempunyai peluang yang maksimum. Orang yang berisiko tinggi termasuk mereka yang menghidap kanser sebelum ini, mereka yang mempunyai kanser sejarah keluarga, orang-orang yang telah terdedah kepada jangkitan virus dan bakteria yang berkaitan dengan kanser dan mereka yang telah terdedah kepada kanser menyebabkan toksin seperti asbestos, racun perosak dan logam berat .

Orang yang mempunyai kanser sebelum berisiko statistik di lebih tinggi sama ada mempunyai kanser pulangan yang sama jika tidak memperoleh satu lagi bentuk kanser. Orang-orang yang mempunyai keluarga yang mempunyai sejarah kanser boleh genetik terdedah kepada mempunyai risiko yang lebih tinggi untuk mendapat kanser yang sama sendiri. Begitu juga, diet keluarga sama dan gaya hidup boleh memainkan peranan yang menyumbang kepada kanser menjadi lebih berleluasa dalam keluarga yang mempunyai sejarah kanser.

Satu bidang yang boleh memberi perlindungan kanser yang lebih besar ialah makanan. Selain makan makanan yang sihat, termasuk bahagian tambahan sebanyak beberapa yang terbaik makanan melawan kanser semula jadi, seperti anggur gelap (yang mengandungi resveratrol diketahui), kacang seperti badam mentah dan walnut, dan sayur-sayuran cruciferous seperti brokoli, kubis, dan kembang kol. Orang yang mempunyai kebimbangan tentang kanser kolorektal harus merangkumi sumber serat tambahan, seperti epal - yang juga telah ditunjukkan untuk menjadi berharga dalam mencegah kanser payudara.

Satu lagi bidang penting ialah suplemen. Makanan tambahan yang meningkatkan sistem imun adalah sangat penting, kerana kanser pertama mesti mengalahkan sistem imun untuk bertapak di tempat pertama. Sebahagian daripada penggalak imun terbaik adalah: Oleander, Echinacea, pau d'arco, suma, astralagus dan cendawan perubatan. Orang yang telah terdedah kepada virus juga mungkin mahu mempertimbangkan semula jadi anti-viral, seperti bawang putih, ekstrak daun zaitun dan minyak Oregano gunung liar.

Sesetengah makanan tambahan telah dikaitkan dengan kedua-dua perlindungan kanser am serta perlindungan terhadap borang-borang tertentu kanser. Sebagai contoh, Oleander yang dinyatakan di atas, enzim penghadaman dan minyak blackseed (Nigella sativa) adalah semua preventives kanser yang baik dan juga tiga daripada beberapa perkara yang diketahui berkesan terhadap kanser pankreas. Vitamin D3 telah ditunjukkan untuk menjadi sangat berkesan terhadap pencegahan kanser payudara dan kanser kolorektal dan, walaupun kesihatan menakutkan tentang cahaya matahari, melanoma dan kanser kulit yang lain. Iodin telah juga telah ditunjukkan untuk melindungi daripada kanser payudara, terutamanya apabila digabungkan dengan faktor penting-co selenium yang (bentuk pertempuran kanser terbaik selenium adalah methylselenocysteine).

Curcumin melindungi terhadap pelbagai jenis kanser termasuk paru-paru dan kolorektal kanser. Kajian telah mendapati bahawa curcumin boleh mempunyai cukup manfaat perlindungan bagi mereka yang mempunyai sejarah merokok. Sudah tentu, yang tidak boleh dijadikan alasan untuk terus merokok kerana merokok adalah salah satu yang tertinggi bagi semua faktor-faktor risiko untuk kanser.

Perubatan arus perdana mencadangkan lebih imunisasi untuk mengurangkan kanser; Walau bagaimanapun, kanser yang dipercayai disebabkan oleh jangkitan virus adalah lebih tinggi di negara-negara dunia ketiga (26% berbanding 8% di negara-negara maju). Selain kekurangan imunisasi, negara-negara tersebut juga ditandai dengan kemiskinan dan kekurangan sanitasi dan air bersih, akses kepada penjagaan kesihatan dan pemakanan. Ramai yang percaya bahawa meningkatkan kawasan-kawasan akan memberi kesan positif yang lebih besar daripada sekadar meningkatkan imunisasi.

Vaksin diri mereka boleh menjadi faktor risiko yang sangat besar untuk kanser. Terdapat kekurangan kajian mengenai keselamatan vaksin, sama ada secara berasingan atau dalam gabungan. Apa yang diketahui adalah bahawa vaksin mengandungi beberapa terkenal dan disyaki karsinogen dan mutagen lain yang diketahui menyebabkan perkembangan sel yang tidak normal.

Daripada cuba untuk mencegah kanser dengan menyuntik bahan yang diketahui atau disyaki menyebabkan kanser, pelan yang lebih baik adalah untuk mengambil langkah-langkah semula jadi untuk mengurangkan risiko dan meminum barangan semula jadi yang manusia telah wujud dengan selama beribu tahun.

Sumber termasuk:

http://www.naturalnews.com/022808_cancer_health_Oleander.html

Tidak ada komentar:

Posting Komentar