Kamis, 12 November 2015

Bagaimana Untuk Berhenti ketiak Berpeluh - Hentikan Berpeluh Sememangnya

Bagaimana Untuk Berhenti ketiak Berpeluh - Hentikan Berpeluh Sememangnya

Adakah anda ingin mengetahui bagaimana untuk menghentikan ketiak berpeluh sekali dan untuk semua? Adakah anda sedang mencari satu cara untuk berhenti berpeluh secara semulajadi? Bagi kebanyakan orang hiperhidrosis hanya proses dalam badan manusia cuba untuk menyejukkan diri; Walau bagaimanapun, bagi sebahagian daripada kita cerita yang berbeza. Adakah anda mengalami peluh ketiak berlebihan? Saya pasti mempunyai dan ia adalah satu penyakit yang dahsyat yang boleh menyebabkan seseorang itu kehilangan harga diri mereka. Nasib baik, terdapat satu cara untuk berhenti berpeluh secara semulajadi. Jadi berhenti tertanya-tanya bagaimana untuk menghentikan ketiak berpeluh dan terus membaca di.

Kebanyakan masa apabila belajar anda bagaimana untuk menghentikan ketiak berpeluh orang akan memberitahu anda untuk menggunakan pelbagai deodoran yang berbeza dan sabun. Ini boleh difahami bagi orang yang tidak mengalami peluh berlebihan, bagaimanapun, jika anda seperti saya maka anda perlu penyelesaian sebenar dan bukan hanya satu penyelesaian sementara. Bagi saya yang paling deodoran hanya bertahan satu atau dua jam sebelum saya menitis peluh lagi. Saya mahu sesuatu yang lebih, saya memerlukan satu cara untuk berhenti berpeluh secara semulajadi.

Saya berjumpa doktor untuk membantu menunjukkan saya bagaimana untuk berhenti berpeluh ketiak. Beliau mengarahkan saya mempertimbangkan untuk mendapatkan suntikan Botox. Ini adalah titik yang rendah bagi saya kerana saya benar-benar tidak mendapat Botox. Ini bukan cara semula jadi untuk berhenti berpeluh ketiak. Selain itu, mendapat Botox adalah cara yang mahal untuk berbeza penyakit hiperhidrosis anda. Peluh hanya akan bergerak ke lokasi lain pada badan anda jika anda mendapatkan suntikan Botox. Jadi, jika anda tertanya-tanya bagaimana untuk menghentikan ketiak berpeluh Botox bukanlah jawapannya. Anda memerlukan satu cara untuk berhenti berpeluh secara semulajadi.

Untuk mencari penyelesaian kepada masalah hiperhidrosis anda, anda perlu memahami masalah itu sendiri. Mengapa kamu berpeluh begitu banyak dan apa yang anda boleh lakukan untuk menghentikan berpeluh ketiak secara semula jadi? Ironinya bakteria yang menyebabkan anda berpeluh biasanya datang daripada deodoran dan sabun yang anda gunakan untuk berhenti berpeluh ketiak. Langkah pertama anda perlu sambil belajar bagaimana untuk menghentikan ketiak berpeluh adalah untuk mendidik diri sendiri. Berikut adalah tip untuk berhenti berpeluh secara semula jadi, pastikan anda membersihkan ketiak anda dengan teliti sebelum memohon deodoran. Ini akan menghalang bakteria daripada terbentuk di ketiak anda.

Tidak ada komentar:

Posting Komentar