Kamis, 12 November 2015

Bagaimana Anda Benar-benar Boleh Berhenti berpeluh Palms dalam beberapa minggu

Bagaimana Anda Benar-benar Boleh Berhenti berpeluh Palms dalam beberapa minggu

Biasanya apabila orang melihat tapak tangan berpeluh anda, anda kemungkinan besar menjadi sangat malu dan anda cuba untuk menyembunyikannya di semua kos. Biar saya memberi amaran kepada anda sekarang .. bahawa anda mungkin hanya beberapa hari lagi dari 100% jumlah kekeringan. Kebanyakan rawatan anda telah cuba tidak bekerja, namun saya telah menemui satu kaedah yang terbukti untuk berhenti berpeluh sekali dan untuk semua!

Pertama, terdapat satu perkara yang anda perlu faham, 2 jenis berpeluh. Jenis pertama adalah jenis yang mana tapak tangan berpeluh hanya sedikit dan hanya apabila anda amat saraf.

Jika anda salah seorang dari orang-orang ini kemudian penawar yang paling asas mungkin akan melakukan keajaiban untuk anda. Rawatan ini dinamakan AlCl 20% dan ia adalah dalam bentuk krim yang boleh digunakan secara langsung ke tangan anda. Anda boleh mendapatkannya di mana-mana kedai ubat dan anda tidak perlu memohon setiap hari, hanya selang sehari selama beberapa hari untuk benar-benar berhenti berpeluh anda. Berikutan itu rawatan awal, anda hanya perlu memohon sekali seminggu.

Pada tangan yang lain jika tangan anda berpeluh teruk anda mungkin menderita dengan hiperhidrosis. Jika ini paling tepat menggambarkan keadaan anda, saya cadangkan anda cuba rawatan holistik semula jadi. Kaedah holistik adalah kaedah selamat. Jauh berbeza dengan ETS dan jenis-jenis rawatan itu tidak mempunyai apa-apa kesan sampingan dan umumnya kos agak rendah. Ia juga terbukti secara perubatan untuk bekerja dan anda hanya perlu lakukan beberapa minggu untuk berhenti berpeluh anda walaupun tapak tangan anda benar-benar menitis dengan peluh.

Lebih 5 tahun penyelidikan dan percubaan & ralat i membangunkan terbukti program 3-langkah untuk mengalahkan tapak tangan berpeluh sekali dan untuk semua. Jadi, jika anda mahu, anda boleh menyembuhkan tapak tangan berpeluh anda dalam jumlah yang singkat dan ia akan menjadi murah juga.

Tidak ada komentar:

Posting Komentar